zondag 26 september 2010

Omdat ik onwijs veel inspiratie kreeg van deze blog, ben ik een nieuwe begonnen.

De afbeelding bovenaan de blog, is van mijn eigen pols.
Die tattoo, Let it Be, zit er sinds een paar weken.

Er zijn natuurlijk super veel mensen met dit idee.
Kijk;











Ik weet niet waarom deze mensen dit hebben laten zetten,
Maar ik zou dit geschreven kunnen hebben.;

I want to get a tattoo.

I’m thinking of getting Let it Be. Everything I went through and everything I’m going through I’m just going to let it be. I can’t change people’s decisions and I can’t turn back time. It’s sad to know that nothing will be the same anymore, but I just have to face it and let it be.

door; http://vivirsinaire.tumblr.com/


Dus mede daarom deze blog. Om dingen just te kunnen laten zijn wat ze zijn.

[en in dit filmpje is paul wel een klein beetje eng ;-)]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten